Marimekko gör Iphoneskal

 
En trevlig leverans för några veckor sedan var den som innehöll bland annat de här läckerbitarna från Marimekko. Såhär i hösttider tycker jag det är extra trevligt att packa väskan innan jag beger mig ut på äventyr. Snygga anteckningsblock, handkräm, en extra tröja och det viktigaste av allt såhär i vår ständigt uppkopplade tillvaro, - mobilen.
Hur mycket roligare blir det inte då med en snyggt pimpad telefon som dessutom håller mycket bättre för de nästan dagliga fallen i golvet? Det kanske bara är jag som lyckas stöta ner min telefon från skrivbordet var och varannan dag, men ett skal är ju att rekommendera för vem som helst. Det roliga med Marimekkos skal är att de fanns till Iphone 5 redan innan själva telefonen fanns att få tag på här i Sverige. Har man ingen Iphone själv så kan jag lova att det är en uppskattad julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0