POP - uppiggande kulörer från Sagaform

 
Efter en väl spenderad förmiddag i badhusparken och en sväng på Gregorie är det dags för lite vårpiff i lägenheten. En D-vitaminkick satte igång tankar och energiflöde och jag kände verkligen för lite färg. Nu när jag kom på avsaknaden av starka kulörer härinne kom jag ohämmat att tänka på något som jag tänkt visa er. Sagaforms nya serie POP.
 
Sagaform har tillsammans med formgivaren Ann-Carin Wiktorsson tagit fram den lusfyllda, prisvärda och färgstarka stengodsserien. De tror liksom så många andra på mottot att det bort det man själv vill ha, och Ann-Carin har verkligen lagt ner sin själv i arbetet med serien. Här kan alla hitta sin egen designade fikafavorit, mixa och matcha såväl produkter som färger, allt efter tycke och smak. Serien innehåller kaffe/tekanna, liten kanna, kopp med fat, skål med lock och assietter. Vi har några personliga favoriter inne på Hamngatan 10.
 
Välkomna att spana in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0