Nytt från Edblad & Co

Oj, vad här ekar tomt! Trots röd dag mitt i veckan och extra ledighet har schemat varit fullspäckat. Dock med födelsedagsfirande och andra trevligheter som jag varken kan eller vill undanskjuta, så jag ska inte gnälla.
Det händer ju så mycket i vår stad nu, och själv vill jag hinna mer än vad som blir handling. Titta på amerikanska bensinslukare och studenter uppklädda till tårna, samtidigt som jag vill piffa till hemma, och njuta av hembakat bröd. Vad prioriterar ni i helgen?

Imorgon bär det hursomhelst åter av till butikerna, och jag ska nog se till att det råder bot på bloggtorkan. För visst finns det nya grejer att skriva om, det gör det.


Vi kan börja med det här fina halsbandet från Edblad & Co. Det heter Tree, och hjälper till att bekämpa fattigdom i Afrika.
Bak på smycket sitter Edblads symbol "Helping Hand", som visar att en del av intäkterna går till välgörande ändamål. För varje smycke som säljs planteras nämligen fyra nya träda runt Victoriasjön i östra Afrika, genom organisationen Vi-skogen.

Tree är designat av Hans och Catherine Edblad och är bara ett av våra flera fina nytillskott från Edblad & Co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0