Grattis till våra vinnare!



Tävlingarna är avslutade och vi har satt oss ner och gått igenom era bidrag. Vår favorit blev Sandra M Larsson's kärleksförklaring till hösten, som hon diktat ihop med kreativitet och en lagom dos humor:

"Mitt första möte med hösten var nittonhundrasjuttiotre,
när jag efter nio månader och många värkar äntligen gjorde entré. Sedan dess har alltid hösten varit min favorit och jag har mitt i sommaren alltid längtat dit. Hösten betyder slutet på sommarens allergier
och alla jobbiga getingfobier. Den klara luften gör att man andas lättare igen, därför räknar jag numera hösten som min bästa vän. För att inte tala om att hösten innebär paket och tårta och en dag som bara är min, ännu bättre blir det om jag i dessa vackra koppar får njuta mitt koffei
n.

Hur många feltryck var det i broschyren då?
Sju stycken är svaret, och en av er som hittat alla är Maritta Fredriksson som får en adventsstjärna från Watt & Veke.

Grattis till er! Ni är välkomna till Hamngatan 10 för att hämta ut era vinster!

Kommentarer
Postat av: Maritta Fredriksson

Åh vad glad jag blir=)=)=) Jag kommer in så snart jag kan!

2011-11-03 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0